" Dare To Dreams. I am Your Dreamcatcher. "

homeaboutlinkiestutorialfree page















owner

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world.

CBOX

Replace wth your cbox code

ARCHIVE



CREDIT

© 2013 - Skins by IKA. thanks to Adila, Mayra, hanie & fiqa for the other codes and stuff. do tell me if im not credit yours. dont remove the credits. *peace*
A I F A 17 & GroupHM 3
written by ika at Tuesday 4 March 2014 & got 0 Comments


Assalammualaikum

A I F A 17 & GROUPHM 3..

Bismillahirrahmannirrahim.

Hai hai.Ok nak cerita ni uhmmmm.. Ok lah ok lah ni pasal AIFA.. ecewah semorang pun nak ada group geng sahabah en.. Tapi ni aku nak ceghita sikit pasal sahabah alam maya InsyaAllah jadi alam nyata dan kami akan dapat berkumpul hikss.. Teringin k nak jumpa sahabah alam maya aku ni.. Mesti depa comel en.. Wuuu kawaiii desu..  ..

Kenapa A I F A ?

A I F A stands for 

A - Anis Hanisah Binti Arbi
I - Iylia Farhana Binti Azmi
F - Nur Fatin Binti Nordin
A - Nur Afiqah Binti Abdul Khalid

Kenapa 17 pula?
Ekcelli kitorang kenal masa umur sweeeet seventeen and plus plus banyak gila kenangan dengan angka 17 ni dengan diorang hahaha.. 

Kenal kat mana eh kesayangan ni semua?
Kesayangan ni aku kenal masa dekat GROUPHM 3. Oklah masuk GROUPHM 3 ni rasa macam kerdil rasa semorang banyak ilmu wuuuuuuu.. Oklah ahli legend dia semestinya Naqibah kitorang lah en Kak Salwa pastu ahli-ahli comel lote HM 3 ni Kak dayah,Kak fifiy,Kak Ashfa,Kak Wida,Nurin,Aisyah,Rakinah Fauzi,Jannah,NorSyahidah,Shaira,Atasha,Syafiqah,Kak Azwin,Rozliyani,Kak Imanina,Kak Jus,Kak Marini,Kak Zeera,Mynn,Kak Zakirah, Kak Yaya , Anis Hanisah, Iylia Farhana , Nur Fatin and lelain lah en yang ni je aku rapat yg lelain aku dok kenai sebab silent reader..

Anis dengan Atyn ni ahli legend. Buuuuuuu legend konon haha. Oklah yang join HM3 dulu tu Anis Hanisah lah pahtu baru Nur Fatin then aku baru Iylia. Kitorang kamceng gila. Selalu menghangatkan suasana HM 3. Lagi-lagi aku yang suka hangatkan suasana haha. Depa panggil aku pak lawak. Sikit-sikit buat lawak. HM 3 kenal perangai aku guaneee. Anis,Iylia and Fatin lagi tahu perangai aku guanee haha. Aku jenis yang nakal wuuuuuu XD. Tak caya yang aku nakal? Ni Anis ah p cakap kat Group AIFA kat wassep. Ai tacink ah NekNis :p.


Wuuu pai hatiiii wuuuuu. Hahaha. 

Takpelah nakal-nakal pun omey wekk :p. Korang jeless cakap lah en :p. Hahaha. Dalam AIFA ni yang paling "tua" atau KAK YONG Anis Hanisah lah. Second yang "tua" atau KAK NGAH tu Nur Fatin. Third yang cecomel ni pulak KAK LANG Iylia Farhana. Oklah yang paling "baby" atau yang paling comel tu Nur Afiqah lah :p. Paling kecik wuuu. Terharu bila jadi yang paling comel antara diorang :p.

Dah nak dekat SPM tu aku,Anis dengan Atyn dah tak on. Aku dengan Anis keluar dari HM 3 minta kebenaran dari Naqibah/bonda/kakak kami yang nama dia Kak Salwa tu. Atyn pulak sebab wassep dia tak berapa nak ok. Ishh. Kesian awak ye paten. Iylia masih stay kat HM 3. Tapiiii. Lepas habis SPM tu aku dengan Anis masuk GroupHM3. Wuuuu kak cawa simpankan tempat untuk kitorang. Wuuu so sawit eh sweet :p. Lepas habis SPM tu en aku,Iylia and Anis bertungkus lumus buat usrah kat GroupHM 3. Wuuu. Pastu usrah aku ni jenis spontan haha. Aku ikut kepala aku je. Bila anis dengan Iylia takde bahan aku share idea yang ada dalam otak aku haha. Kadang-kadang aku bagi yg ada dalam buku yang aku suka baca lah en. Kadang-kadang Iylia buat spontan then cari juga sama macam Anis haha. Bila usrah aku dengan Iylia n Anis suka bagi ayat yang spontan wuuu. Memang hobi kami kut ><. Tapi kadang-kadang ada yang bagi ayat diorang eh I mean pendapat diorang lah kan.


Bila takde yang nak volunteer usrah kami jadi cani haha.


Tapi lelama kami ok hiks. Bila kami tak buat usrah ada ahli yang nak buat. Then ada yang bagi tajuk wuuuu ok. Sayang diorang. Hiks siapa yang tak sayang GroupHM 3 (ahli HM 3) je eh :p. Kitorang dah macam family. Wuuuu. 

Kadang-kadang aku dengan Anis and Iylia bila bosan or masa makan kitorang jadi camni. Fatin pulak sapa suruh Wassep dia buat hal -.-. Masa tu aku takde wechat aku malas nk buat wuu. Fatin ni dia ada kat wechat je T^T


Ni kitorang nyanyi-nyanyi :p and sambil makan buat bunyi wuu.


Ni bila aku mogok dengan anis. Sebab dia nak pergi PLKN.

Awal JANUARI tu Atyn on wassep dia. Aku cakap kat Anis masukkan ikan paten ( Fatin ) tu yang Atyn join kami masa awal Januari tu haha. Pastu kitorang gaduh-gaduh manja lah en. Biasalah tu, tu memang hobi aku dengan Fatin suka gaduh, dengan Anis and Iylia pun aku gaduh juga. Tapi gaduh takde ah lelama. Acah-acah gaduh takpun jet-jet gaduh je haha. Nyampah :p. Tapi seronok gaduh dengan diorang haha. Suasana macam suasana adik-beradik wuuu. Bak kata pepatah "air dicincang takkan putus" takpun "bagai aur dengan tebing" acewahhh poyo je.

Ok ni bila Atyn masuk awal Januari haritu..


Fatin : " Anis tua. Wakakaka "

Hahaha. Nampak sangat yang aku happy bila dapat tahu diorang lagi tua :p. Masih kekal title "baby" lol. Takpun title "adik comel" "adik nakal" "adik lawak". Acewahhhh. Ngada betul haha. Anis ni aku lahir 1996 dia kata 2013 T^T. Pai hati awok. Tampo kang.

Oklah tuje nak cerita kat mana kitorang kenal wuu. Nanti nak cerita sorang-sorang cemana :p. 




Post a Comment